tisdag 16 september 2014

Happy Birthday

Kenny K´s Krafty Krew har en utmaning som heter "Anything goes - Birthday" med anledning av att deras egen Kenny Kiernan nyligen fyllt år (Happy Birthday Kenny!!). Tänkte då att det skulle passa bra att delta i den utmaningen med ett kort som jag gjorde till min pappa när han fyllde år i augusti. 

Jag har återigen gjort ett kort med detaljer i metall (eller metalliknande...). Jag bara älskar att göra dess kort!

Denna gång har jag använt Kenny K´s Policeman, han är ju så cool med armarna i kors och sina pilotbrillor. Tycker extra mycket om dessa coola killar som Kenny K gör.




Jag har gjort ett litet mini-album med foton och lite annat smått och gott som passar min pappa.



Med detta kort kommer jag att delta i Kenny K´s Krafty Krew Challenge #180 Anything goes - Birthday

Tack för besöket!
Kram Lisa

1 kommentar:

Lucy sa...

Wow oh Wow Lisa!!! This is amazing! So many details and so many layers! Beautiful colouring and I love that mini book of photos! I bet your Dad loved it.

Thanks for joining us at Kenny K's Krafty Krew.

Lucy DT x